شهیدی که کارنامه ی دخترش رادرعالم خواب امضاکرد
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
شهیدی که کارنامه ی دخترش رادرعالم خواب امضاکرد
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلییاد یاران::.شهیدی که کارنامه ی دخترش رادرعالم خواب امضاکرد

تعداد بازدید : 122
نویسنده پیام
moude49 آفلاین
کاربر فعال::.

ارسال‌ها : 138
عضويت : 6 /5 /1391
تشکر ها: 66
تشکر شده : 129
شهیدی که کارنامه ی دخترش رادرعالم خواب امضاکرد

شهیدی که کارنامه ی دخترش را درعالم خواب امضاکرد...

وافي در جمع دانشجويان عنوان كرد؛

این شهیدی که اكنون سر قبرش هستيم دختر دوم ابتدایی داشت، این دختر بچه می خواست کارنامه اش را پدرش امضا کند، ولی چون پدرش شهید شده بود و ..

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، دانش پژوهان طرح ولایتی فارس ديروز به صورت دسته جمعی راهی گلزار شهدای شهر مقدس قم، زیارت آستان مقدس امامزادگان علی بن جعفر (ع) و محمد بن موسی الکاظم (ع) و بیت النور، عبادتگاه حضرت معصومه (س) شدند.

حجت الاسلام وافی در جمع دانشجویان بسیجی حاضر در این امامزادگان جلیل القدر با اشاره به اهمیت امامزادگان این مکان که در کشور بی نظیرند، به روایتگری از چند شهید مشهور که در این مکان مقدس هستند، پرداخت.

در ايران از سال 59 تا آخر جنگ تقریباً 186 هزار شهید دادیم که 3 - 4 هزار نفر غیرایرانی و از مسلمانان کشورهای دیگر بودند

وی گفت: در کشور از سال 59 تا آخر جنگ تقریباً 186 هزار شهید دادیم که 3 - 4 هزار نفر غیرایرانی و از مسلمانان کشورهای دیگر بودند که برای دفاع از اسلام به ایران آمدند و جنگ کردند و شهید شدند.

این استاد حوزه گفت: خانواده آنهایی که در ایران شهید و دفن شدند، از آنها اطلاع ندارند؛ الان سر قبر شهیدی آمده ایم که بین شهدای خارجی یک ویژگی خاص دارد؛ این شهید در سن 12 - 13 سالگی در پاریس با شنیدن دعای کمیل مسلمان شد و با دیدار امام (ره) در پاریس شیعه؛ سال 57 بعد از مدتی به قم آمد و طلبه شد و جبهه رفت و شهید شد؛ یعنی از مسلمان شدنش تا شهید شدنش سه تا چهار سال طول کشید.

وافی بيان داشت: باید زندگی این فرد را مطالعه کنيم و ببینیم که چه ویژگی اي داشته که خداوند وی را هدایت کرده است؛ این شهید کمال کوسل نام دارد که در اصل اسمش ژامال بوده، وي بعد از آمدن به ایران اسمش را تغییر می دهد.

کسی که با شنیدن دعای کمیل مسلمان، با دیدن امام شیعه، و با آمدن به ایران شهید شد

وی افزود: خیلی از آیات قرآن برای ما قابل فهم است که به آن عمل می کنیم؛ چون مسلمانیم، اما به بعضی از آیات قرآن اعتقاد داریم، ولی آنها را باور نداریم.

شهدا زنده‌اند، اما هنوز این آیه به مرحله باور ما نرسیده است

این روای شهدا تصریح کرد: یکی از آیات قرآن که خوانده می شود، این است «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیاکم عند ربهم یرزقون» شهدا زنده اند، اما هنوز این آیه به مرحله باور ما نرسیده است.

وافي گفت: این شهیدی که اكنون سر قبرش هستيم دختر دوم ابتدایی داشت، این دختر بچه می خواست کارنامه اش را پدرش امضا کند، ولی چون پدرش شهید شده بود و مادرش هم آن روز در منزل نبود، در عالم خواب پدرش کارنامه اش را امضا می کند.

این استاد حوزه گفت: در ابتدا کسی باورش نمی شود که امضا برای شهید است، ولی با رجوع به آیت الله خزعلی مشخص می شود كه امضای شهید است.

وي عنوان کرد: این ها مهم نیست و نباید نشان دهنده خط در زندگی باشد؛ اگر شهدا کارنامه را هم امضا نمی کردند، باز هم بايد يقين بدانيم كه شهید زنده است.

وافی گفت: این شهید بزرگوار «شهید صالحی خونساری» است که کنار قبرش یک نمونه از امضاي کارنامه دخترش ديده مي شود.

...............................................................................................................................................................................................

منبع:خبرگزاری دانشجو


امضای کاربر :
علامه امینی فرمودند:

هر کس که در انتهای صلوات ذکر ((وعجل فرجهم )) را بگوید من او را در

ثواب نوشتن کتاب الغدیر شریک می کنم.
پنجشنبه 09 شهریور 1391 - 13:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ