loading...
آخرالزمان
آخرین ارسال های انجمن
فاطمه بازدید : 389 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)

«بسم الله الرحمن الرحیم »


 اولین قدم در شناخت اسلام،شناخت قران کریم هست و بدون شناخت قران و تسلط بر ان،مسلمان بودن،معنی ندارد.
من دوستان زیادی دارم که در هنگام خواندن قران،فقط عربی قران رو خونده اند و تا حالا هیچی از معنی قران ندونسته اند  و هدفشان از خواندن،کسب ثواب هست ،نه گوش کردن و یاد گرفتن دستورات خداوند

و یا دوستانی که بر اصول کافی(مهم ترین منبع حدیث شیعه) یا صحیح بخاری(مهمترین منبع حدیث اهل تسنن)مسلط هستند،اما قران رو نخونده اند!

 

دکتر میلر(بزرگترین مبلغ مسیحیت در کانادا)میگفت: 

من قران رو باز کردم تا اشکالات این کتاب رو پیدا کرده و به رخ مسلمانان بکشم،ولی نتیجتا" بعد از خواندن این کتاب مسلمان شدم و بیشترین ایه ای که در مسلمان بودن من تاثیر گذاشت این ایه بود. 

آیه 82 سوره نساء بود: "أفلا یتدبرون القرآن ولو کان من عند غیر الله لوجدوا فیه اختلافا کثیرا" ترجمه: آیا به قرآن فکر نمی کنند، اگر از خداوند نبود در آن اشتباهات زیادی می یافتند.

 

من خودم هر روز یک سوره از قران کریم رو میخونم و خیلی ارامش پیدا میکنم ،درضمن دستورات خدا رو میشنوم و با خدایم گفت و گو میکنم.

براتون لینک دانلود قران کریم(با حجم خیلی کم و به سه زبان،فارسی و عربی و انگلیسی رو میزارم) 

 ::The first step in becoming a Muslim is Knowing the Holy Quran  

Download Quran with three languages:english,arabic,persian

 

file size:2.89MB 

click the link below:

لینک دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/11/17 و 7:15 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز، وب زيبا و پرمحتوايي دارين، يه سري به وب منم بزنيد.
سامانه افزايش بازديد و بهبود رتبه الکسا و کسب درامد
www.gapiran.in
شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد سایت و موضوعات راضی هستید؟
    بیشترین مطالب درباره چی باشن؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 413
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 1,732
  • بازدید سال : 59,199
  • بازدید کلی : 599,347